Bugün karaciğer enzimleri için kan verdim ALT değerim 1142 ve AST değerim 590 çıktı. Yani aşırı yüksek. Safra asidi sonucum çıkınca doktor duruma göre ilaç verecek. Değerlerin bu kadar yüksek çıkması çok canımı sıktı. Bu seviyelerde çıkıp ilaçla düşürenler oldu mu ? Kaçıncı haftada doğurdunuz. Ben şuan 29 haftalığım .