Razismom Fazla kaşıntım vardı kollarda ve bacaklarda, perşembe günü kan vermiştim, bugün sonuç çıktı.. Safra asidi normalden yüksek çıkmış.. Doktor acil çağırdı… Şuan gidiyorum beni neler bekliyor bilgisi olan var mı…
Deletedmom_116 Razismom Eğer ki haftan erkense tedavi uygularlar ama haftan 37 veyahut yakınsa ciğer gelsyirici vurup Sezeryana alırlar 37 . Haftayı getirmezler
gzm_42 Razismom kaç günde çıktı safra asidin canım benim çok kaşıntı var ama safra asidi değerim bir türlü çıkmadı daha
Deletedmom_116 Çünkü hamilelik preaklemsesi mi ne naneyse ondan geciriyosun büyük ihtimalle bebegnin kalp atışına durumuna bakıp İğne gerekiyorsa iğne vurup Doğuma hazurlik için kan vs alırlar
Deletedmom_116 Razismom Ewet Bı kaç güne kadar alirlar bebegini Sezeryanla İlerlemesi hayati risk tasiyir çünkü . Banada test yaptılar kanım kayboldu sonra haberim oldu bı daha veridgimde çok geçti artık Benimki başlangıçmis çok şükrü birşey olmadı
Razismom Deletedmom_116 benimde 11.5 çıktı değeri 0-10 arasında olmalı.. Cuma günü tam 37 haftalık oluyorum sezeryen planlandı ve şuan şokum neye uğradığımı şaşırdım…..
GozdeKB 39 haftalıkken aynı sorunla karşılaştım kaşınmaktan uyuyamıyordum her yerim kaşımaktan kızarmıştı nts de sancım çıktı ama ben hissetmiyordum doktor göndermedi normal olması için bekledik sezeryanla o gün kızım doğdu 😊
Razismom GozdeKB sizin haftanız gayet iyidi çok şükür sıkıntı çıkmamış… Benim erken sanki bilmiyorum umarım küveze girmez
Sevgi-cinar GozdeKB Kızlar benimde dünden beri bacaklarım kollarım ellerim ayaklarım çok kaşınıyor 😔 yarından sonra perşembe sabah sezaryen olcam günüm belli ama napsam ki gitsem mi yarın doktora kaşıntı çok kötü
Deletedmom_116 Razismom Şaşırmamak lazım hamilelikte herşey olabilir ben yürüyerek kendim gittim hastaneye kisme yoktu yanımda Eğer değerin gecikse Acil sezeryan dediler bende şok olmustum Ama şükür değerim sınırı gecik değildi Allah im kolay doğumlar versin ♥️sağlıcakla gelsin
gzm_42 Razismom haftaniz gayet iyi ztn bebek doğsa bile kuveze girmez büyük ihtimalle benim görümcem 36 haftalık doğum yapmış ilk oğlunu kuveze felan girmemiş bende büyük ihtimalle 35 veya 36 haftalıkken olacak doğumum
gzm_42 Razismom korkmayın içinizi ferahlatın dediğim gibi haftanız çok iyi benim mesela büyük görümcemde 7 aylık doğmuş düğün yani şimdi 37 yaşında gayet iyi aklı super zeka korkmayın o yüzden rahatça gir doğumuna 🥰
Gizem-1009 Razismom bende de kaşıntı oluyordu bacaklarımda ayaklarımda kollarımda doktora gittim kan aldılar karaciğerim yüksek çıktı kontrol altına aldılar 1 ay sonra tekrar gidecem bakalım
Razismom gzm_42 yok yok korkmayın, kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum bende. Allah sağ salim kucağımıza almayı nasıp etsin inşallah 🥰