Sefcerr canım hiç sorun etme. 22 kilo aldım 37 . haftamda doğurdum.
Şuan fiziksel olarak ne göbek kaldı ne bişey 9 günde. Gidiyor yani.
Özellikle emzirirken yediğine biraz dikkat edince. Hooop gidiyor kilolar.
Tartılmadım daha ama görünüş olarak toparlandım bile çok şükür.
Hiç sıkm canını 🙏🏻