bebegimolacak bence yaptırın beklemeye gerek yok diye düşünüyorum. İlkinde olmayabilir normal. Umudunuzu kaybetmeyin. İki olur üç olur tüp bebek olur. İlla ki olur. Doktoru değiştirirsiniz belki öyle olur. Sadece pozitif olun kalbinizi ferah tutun. Ben boşuna zaman kaybetmişim. Bide ben yaptırdığım gün işe gittim. Önce bi eğitim vardı yarım saat ona katıldım sonra bir saat kadar uyudum iş yerinde uzanarak. Sonrasında sekiz saat koşturdum. Merdiven indim çıktım. Ama ağır kaldırmadım uzanmadım. İtmedim, çekmedim. Sonrasında okuduklarımı uyguladım. Biri her yere sıcak duş almayın yazıyordu onu yaptım. Çiğ kabak ve çiğ çerez yedim. Çiğ kabak çekirdeğini baya yedim. Meyve yedim. Uzun uzun yazıyorum ama belki daha çok kişi olur faydalı olur