Royem62 benimde ilk aşılamamda 3 yumurtam oluşmuştu tutmadı bende ikinci aşılama için değiştirip şimdiki doktoruma gittim. O da şey dedi 3 yumurta oluştuğunda yasal olarak aşılama yapmıyoruz çoğul gebelik riskinden dolayı dedi sizinde aklınızda olsun, yapanlarda var yapmayanlarda var anladığım