Nart NurABE yarın tam 17hafta oluyorum 2gün önce sırt üstü uzanınca 3 defa ard arda kıpırtı hissettim 🥰 bu ikinci hamileliğim oğlumla arada 6yıl 10ay olucak bu sefer kızın oluyor çok şükür. 15.haftaya kadar ne yaşadığımı bir ben bir Allah bilir çok zorlandım
snybzkrt Merhaba,çok şükür 2.hamileliğim çok nadir kıpırtı hissettiğim oldu iki kere bu hafta,malesef diş ağrım ortaya çıktı🥹perşembe cinsiyeti öğreneceğim inşallah
NurABE snybzkrt maşallah ☺️Benmde 2. Gebeligim aradan 5 yıl geçti nerdeyse herşeyi unutmuş gibiyim bebişin hareketlerini nasıl hissediyorsunuz ben hareket ettiğini anlamıyorum yada henüz hissetmedim ☺️
snybzkrt NurABE aynıyız benimde oğlum beş yaşında,sadece iki üç kere böyle farklı bir şekilde göbeğimin saniyelik kasıldığımı itildiğini hissettim bebek hareketine benzettim
Dunyam28 NurABE bende 16+5 im ve 2. Gebeliğim, 4 yıl geçti aradan ben de her şeyi unutmuş gibiyim ve hala kıpırtı veya hareket hissetmedim 🥹
NurABE Dunyam28 sabırsızlıkla bekliyoruz bakalım ne zaman hissedecez ☺️Gün içinde gebelikte zorlandığınız oluyor mu?
Nurtanesi89 17 haftadan bizden de merhaba 🤚😊 bizim sürecimiz biraz zorlu geçiyor Rahim ağzı kısalığı dan dolayı 13 haftadaserklaj dikiş atıldı. Dikişlerim esnedi bebek kesesi Rahim ağzına düştü acil olarak cuma günü 😏 tekrardan ikinci serklajım atıldı. Korka korka hafta geçireceğim sanırım. Hamiş teyzeler dualarınıza Çınar bebeği de katın 🥰 Hamiş teyzelerin duası kabul olurmuş. Ben 16 haftada kıpırtısını hissetmiştim bebeğimin.
NurABE Nurtanesi89 sağlıkla kucağına alırsın inşallah kötü şeyler düşünme güzellikleri düşün hamileligini zorlaştırma ☺️
snybzkrt snybzkrt ilk üç ay çok yorucu hep tansiyonum düşüyor gibi belim ağrıyordu ama şimdi iyiyim çalışmama rağmen çok şükür
Dunyam28 NurABE bazen kasıklarıma sancı giriyor alt karnım sertleşir gibi hissediyorum. Onun dışında çok zorlamıyor, bazen de nefes darlığı yaşıyorum
Bulut21 Merhaba ben 17.3 günlük gebeyim.bizimde çok şükür iyi.ama bu iki gündür soğuk algınlığı aldım.ilk gebeliğim ve korkuyorum.eşim bir şey olmaz dedi bitki çayları tüketiyorum ama yinede korkuyorum.spguk algınlığı gebelikte normal mi sizce
Gizem1992 Bulut21 hamilelikte bitki çayı düşüğe sebep olduğu için doktorlar önermiyor hangi bitki çayını içiyorsunuz
NurABE Bulut21 aynı gündeyiz bendede sık sık bogaz enflasyonu yenileniyor sürekli tuzlu gargata yapıp zenceflli şeker gbi kapsüllerden kullanıyorum iyi geliyor