Masal24- Kara22 Anladım ara ara adet sancısı gibi kasigima ağrı giriyor geri çıkıyor düzenli değil. Takip ediyorum. Demek ki bunun gibi olacak Allah’ım inşallah tek avazda az sancıyla çabuk doğurmayi nasıl etsin 🙏 teşekkür ederim bilgilendirmeniz için 😍
Betul-97 C-Sarven Hiç korkmayın niye yapamayasınız Rabbim yardım ediyor. Benim ilk doğumum normal oldu iyi ki de normal olmuş çokta güzel geçti
Dery09 Kara22 ya size birşey sormak istiyorum bende kist olduğu için doktor normal doğum önerdi ve panik atağım var bende çok istiyorum normal doğum ama 41+5 olduk hala gelen giden yok suni sancı verirler belki bilmiyorum sizce normal olur mu?
Kara22 Sakineoncu normal doğum tüm rahimi temizliyor canım o yüzden normal doğum sağlıklıdır deniyor ne var ne yok temizleniyor için
ayseheyecanli Kara22 ben bu kasık nerde bi çözemedim bshdhdhd cidden nerde bu kasık yorumlarda filan görüyorum henüz haftam erken diye mi yerini hissedemiyorum bilmem
Kara22 ayseheyecanli kasık neresi bilmiyor musun cidden ??? Göbek deliğinin altı vajinanin üstüne denir
Sumeyye1134 C-Sarven vücut koşulları müsaitse tabiki de herkes yapabilir hatta sezaryeni deneyimleyen daha çok korkuyor 2. Sezaryenden mesela ben 😬
ayseheyecanli Kara22 cidden bilmiyorum yumurtalık değil mi bahsettiğini yer eskiden bağırsaklarımızın olduğu yerin altı 😅 bn kasığı daha bacaklara doğru bi yer diye tahmin ediyodum
Kara22 ayseheyecanli yuh cidden yuh 😅😅😅 kaç yaşındasın sen insan kasık nedir bilmez mi adet olmaya yakın hani bazen kasiklarım ağrıyor deriz ya eskiden bagirsaklarimizin olduğu yer ne demek ya cidden yaşın kaçc