Kara22 Tabii kişiden kişiye çok değişiyor diyorlar. Acı eşiği de etkiliyordur bunu elbette. Ikınma isteği tamamen o an içten geliyor galiba dimi. Özellikle sen ikinmiyorsun galiba. Peki sizin adet sancilariniz normalde şiddetli mi olur yoksa hafif mi olur ? Acaba diyorum adet sancısı ile doğum sancisinin bir ilişkisi olabilir mi.