Ummuhnm Iydrnjg 5eulülde olacaktı erken geldi 20günlük olduk gaz problemi çekiyoruz zor geçiyor biran önce biter inşallah 🤲🏻😊
1_papatya Ummuhnm bizde de çok var çıkıyor ama devamı geliyor sürekli ıkınıyor kızarıyor çıkart çıkart bitmiyo en son yorgun düşüp uyuyor ☺️
Adenmom_ Ummuhnm maalesef canım ben mama takviyesi yapmak zorunda kaldım sarılık olduğunda sütüm az geldiği için o yüzden arada yaşıyoruz gaz sorunu karnını ovuyorum bacaklarını hareket ettiriyorum rahatlıyor çok şükür
1_papatya Adenmom_ benim de aynı oldu normalde bu gün ya da 2 gün sonra gelmesi gerekiyordu aceleci oğlum ağustosta doğdu şimdi 24 günlük olduk🥰🥰
Adenmom_ 1_papatya ayy aynıyız valla normalde bu gün doğması gerekiyor su şimdi 21 günlüğüz ah bizim aceleci bebeklerimiz sağlıklılar ya buna çok şükür bak yanımızdalar büyüyorlar bile ❤️❤️
1_papatya Adenmom_ evet ya zorlanıyorum biraz yanlızım ama iyiki doğmuş o kokusu sesi gülüşü herşeye bedel Allah olmayanlara da hayırlı evlatlar nasip etsin Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın çok güzel bir duyguymuş❤️❤️
Surprizbebek1 Reyhan1 Lansinoh ve olabildiğince bol kıyafet giymek, gerekirse üstsüz dolaşmak. Göğüse kıyafet temasını olabildiğince kesmek gerekiyor. Çok dayanılmayacak gibiyse mutlaka doktora gözükün, antibiyotikli krem gerekebilir
bussra-23 Son 1 gün uygulamaya göre ama bakalım kızım ne zaman gelicek henüz tanışıp kavuşamadık kendisiyle 🌸😍
Adenmom_ 1_papatya amiiin kesinlikle tarif ettiğiniz gibi en bunaldığım anlarda bi gülüşü beni sıfırlıyor şükürler olsun seni verene diyorum , rabbim sağlıkla büyümelerini nasip etsin inşallah ❤️