Adenmom_ Iydrnjg Eylülde bekliyorduk aceleci kızım Ağustos da geldi çok şükür 🤲🏻 21 günlük olduk ❤️❤️❤️
1_papatya Adenmom_ benim de aynı oldu normalde bu gün ya da 2 gün sonra gelmesi gerekiyordu aceleci oğlum ağustosta doğdu şimdi 24 günlük olduk🥰🥰