kizbebekannesii Gebeyim ben onu ilk 4 ay cıkarttım bişi olmaz rahatlatıyor çıkarmak ama yine de o an iğrenç bi koku tat oluyor
Hamile41 Kustukca icimde birsey kalmayinca benden de en son safra sari su sonra beyaz köpuk cikardi allahtan 15 haftamdayim da gecti :) korkulcak birsey yok
Miniginannesiiii Gebeyim korkma canım 18 haftalığım onu çıkarmadığım gün yok gözümü açtığım gibi gider sarımsı acı su kusar öyle güne başlarım
Pelinizm Gebeyim O kustuğunuz safra 😂 Bende ilk gördüğümde korkmuştum ama zamanla alışıyor insan 😂19+4 üz sabahları vazgeçilmez rutinim hala saframı görmek 😩