Gebeyim Kizlar bn 9 haftalik hamileyim simdiye kadr bulantim hic yoktu sukur bu sabah bulantim gelip gidiyodu iki defa sarimsi su gibi bulantim oldu cok cok afedersiniz .korkuyorum da ilk defa gorudm oyle bisey
Sldysf Gebeyim korkma canım safra kusmuşsun ben onu 2 haftadır çıkartıorum normal yani hatta şanslısın bu zmna kdr olmaması rahat gebelik geçiriyorsun belliki bende 9 haftalık hamileyim kusmadan rahatlayamıorum ☺️
Deniz42 Gebeyim 9.Haftadayım 5.haftadan beri bulantı kusma var.Serum taktırmasan durumıyorum neredeyse.Çok şanslısınız rahat geçecek demek ki
kizbebekannesii Gebeyim ben onu ilk 4 ay cıkarttım bişi olmaz rahatlatıyor çıkarmak ama yine de o an iğrenç bi koku tat oluyor
Miniginannesiiii Gebeyim korkma canım 18 haftalığım onu çıkarmadığım gün yok gözümü açtığım gibi gider sarımsı acı su kusar öyle güne başlarım
Gebeyim Sldysf gercekten mi cok saol ya etrafimda okdr sey duyuyoruk ki artik gebelik zehirlenmesi falanda oluyo korkuyodum her bi seyde hastaneye de kosmak istemedim
Sldysf Gebeyim korkma canım aklına kötü şeyler getirme hatta bnm doktorum bu bulantıların gebeliğin yolunda gittiğini bebeğin canlandığını sağlıklı olduğunu gösterir demişti ☺️ bende artık hafiflesin die bi umut bekliyorum ama hayırlısı bklm
zeynepsalgar1 Gebeyim her hamile bayanın yaşadığı şeyler canım.. hatta ben safra hiç kusmamıştım başta 3.ayımda ilk yaşadım çok acı bir tat..
Denizemir Gebeyim canım çok normal sabahları mide bulantısı çeken bütün hamilelerde oluyor bende 9 haftalığım bir aydır çekiyorum bu mide bulantısını sende geç başlamış
Tugceibo Gebeyim Canım ben 10 haftalığım 6 haftadan beri böyle azaldı şuan ilk gibi değil hastanede bile yattım bulantıdan sen iyi geçirmişsin doktorum 12 haftadan sonra aniden kesilebilir dedi belki sende böyle hafif az günlü atlatıcaksın 😊 şimdiden sabır diliyorum
Gebeyim Denizemir hayir yani iki ayim doldu hic bulantim kusmam yoktu bugun oldu bu sekil demek istedim
Denizemir Gebeyim anladım herkesin bünyesi farklı ama böyle olanları duydum hatta üç aydan sonra mide bulantısı başlayanlar oluyo, korkmayın yani.... mide bulantıları bebeğin geliştiğinin göstergesiymiş
Denizemir Tugceibo benim ikinci hamileliğim evet ilkinde 12 haftada aniden kesilmişti üç haftam kaldı sabırsızlıkla bekliyorum😄