Ebruaslan-21 bende Diyarbakır’da yaşıyorum, Özgür Özkul ve Sabire Aygün.
İkisini de sonsuza kadar önerebilirim. 🌺
Özgür bey Batı hastanesi ile anlaşmalı, muayeneler klinikte.
Sabire hanımda Memorial’da. İlk doğumum Sabire hanım da 2022′de gerçekleşti ( o dönem Bower Hospital’da idi.) Sezaryen istedim, çok da memnun kaldım.
Şimdi ikinci gebeliğim 9 haftalığım, arada kaldım Özgür beyin cihazları çok daha iyi olduğu için muayenelerimi orada düşünüyorum açıkçası. Bakalım artık. Sağlıkla kavuşmak nasip olsun hepimize..😇💐