Ebruaslan-21 Merhaba arkadaşlar ben yeni hamile olduğumu öğrendim , Diyarbakır’da yaşıyoruz burada onerebileceginiz kadın doğum uzmanları varmı özellikle normal doğum konusunda iyi olan bildiğiniz
BerivanLina Ebruaslan-21 cnm dunyaparkta evindar hoca var ona gidebilirsin. Muayene ucreti de uygun 750 tl
Mercan0652 Ebruaslan-21 canım Mehmet Şükrü Budak’a gidiyorum çok memnunum yeni geldiği için çok bilen yok cok iyi bi doktor
myangelson Ebruaslan-21 Diyarbakır’da yaşarken Aydın Ilgın a gitmiştim hamile kalmadan önce, hamileyken ve erken doğum yaptım acil sezaryene aldı çok severdim kendisini şuan tekrar hamileyim ama maalesef tayinimiz çıkıp başka ile geldik Aydın hocayı çok arıyorum cidden
Sinemce1 Ebruaslan-21 merhaba ben de Diyarbakır’da yaşıyorum yeni hamile kaldım sayılır Dünyapark hastanesinde Ebru hoca var inanın bana öyle mükemmel bir insan ki duygularınızı paylaşıyor korkularınızı gideriyor ilgileniyor. Piyasa şartlarına göre de çok uygun bir yer gözüm kapalı önerebilirim
newmommmyy2 Merhaba bende diyarbakırdayım memorial’da doktor Aydın Ilgın birde doktor Mehmet Şükrü Budak yorumları gayet iyiydi bende yeni hamileyim inşallah ikisinden biriyle yoluma devam etmeyi planlıyorum sizde araştırabilirsiniz hayırlı olsun şimdiden 🥰
Ebruaslan-21 BerivanLina ben Ömer beye gittim ama çok beğendim canım ,evindar hocayı duydum ona gitmeyi düşünüyorum açıkçası
BerivanLina Ebruaslan-21 ilk aylardaysan eger her kontrolde bi doktora git en begendigin hangisiyse onla devam et bence
Ebruaslan-21 Sinemce1 Ebru hocayida duydum oda çok iyimis , ben ilk oğlumu neval hocada doğum yaptım ama o zaman Memorial deydi şuan kendi yerini açmış inanılmaz pahalı
Sinemce1 Ebruaslan-21 pek bilemiyorum biz yeni taşındık ama özel muayenehaneler gerçekten pahalı oluyor
Ebruaslan-21 Sinemce1 hayırlısı olsun artık hakkımızda evindar hocaya aldım randevu bakalım memnun kalirsan devam ederiz .
Sinemce1 Ebruaslan-21 evindar hocayla da tanışma fırsatım olmuştu kendisi de hemşiresi de aşırı tatlı anlayışlı açıklayıcı insanlar. Rabbim sağlıkla bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin 💓
Ebruaslan-21 BerivanLina aynen daha çok yeni aslında bende sizin gibi düşünüyorum kafama hangisi uyarsa onunla devam ederim