Hatice4136 ya bazı doktorlara akıl sır erdiremiyorum gerçekten ben beklenen adet tarihimden bir hafta önce öğrendim hamile olduğumu uygulamaya göre 3+1 di bebek yani tamam evet adet gecikmesini beklemek lazım aslında ama sen oraya kadar gitmişsin bi kan almak zor değil aynı şeyi banada yaptılar kimyasal gebelik yaşadım mayıs ayında iki günde bi beta değerine bakılması gerekiyordu acilde benden kan almadı doktor bide üstüne azarladı beni işte keyfe göre kan verilmez vs diye kaset test yap canım evde varsa çıkar zaten