eea rabiksu06 ay sezaryenden aşırı korkuyorum insallah normal doğum yapabilirim çok dua ediyorum valla
rabiksu06 eea normal doğumda kolay değil ama sonrası rahat sezaryende sonrası sıkıntı ikisininde zorlukları var tabiki ama normalde bebeğe bakmak daha kolay kimseye ihtiyacın olmuyor gönlüne göre olsun inşallah canım :)
rabiksu06 eea aynen öylee doğunca da kilo alıyor zaten sağlıklı olsunlarda kilo alınır sağlıkla kucağına al inşallah:)