Firdooo409 Bugün sabah gittik yine. Bekleyeceğimi söylediğim için tekrardan alttan muayene yapmaya gerek duymadı. Nst’ye bağlandım sancım çıkmadı. Zaten genelde akşamları oluyor sancılarım 🤷🏼♀️🐣 2 cm açıklıkla geziyorum, artmış mıdır bilmiyorum tekrar bakmadığı için ama doğum kanalına da girmemiş henüz bebiş. 3158 gram ve 50.5 cm olmuş. Ben kilo almamış 3000 gram diye üzülmüştüm. Özellikle de bunun için beklemek istemiştim. Annesini duymuş sanırım sıpa 🙈🥰🤰🏻