ysmlvt bebegimolacak akıntı problemim hep var benim o yüzden net bisey diyemiyorum. hala göğüs ağrım yok biraz kasık ağrım var ama şimdi adet olacakmışım gibi karın ağrım başladı🤧
Gamzeli_03 bebegimolacak kuzum Rabb’im bizim için en hayırlı olanı bilir zamanı vardır ben de yılar sonra kavuştum Rabb’im den umudumu hiç kaybetmedim çok şükür rabbim iki aslan parçası nasip etti sabret şükret dua et 🤲🏻😘
bebegimolacak Zarifokur ya çok tuhaf bi şekilde 2 3 gün önce çok akıntı geldi beyaz. Dedim tamam regl oluyorum sonra kesildi
Gamzeli_03 bebegimolacak cümlemiz den canım Rabb’im ne buyuruyor biz sizi canlarınız mallarınız ve evlatlarıniz ile imtihan ederiz varlık yada yokluğu ile seni de evlat yokluğu ile imtihan ediyor kuzum Rabb’im geciktiriyor ise güzelleştiriyor 🤲🏻😘♥️
imcakir bebegimolacak bana da öyle oluyır ama benim sanki tam beyaz değil Regl oldum sanıyorum ama bir şey yok
Ebru567- bebegimolacak yumurtlama günün ne zamandi duzenlibadet görüyormusun yumurtlamadab sonra belirtiler oldumu ve bat ne zaman
bebegimolacak Ebru567- güzenli adet oluyorum, bu ay tatildi misafirdi asla takip etmedim belirtileri. Her ay deli gibi kendimi dinliyodum ama bu ay yok
melegim01_ bebegimolacak benim 2 gun gectı adetim huc belirti yoktu sadece belim agrıyırdu bugun test yaptım pozitif cıktı belki sizinki de gec döllenme olabilir kan testi yapın birde
bebegimolacak Zarifokur sulu gibi ama beyazlıkda var. Karnımda bişey var sökülecek ama sökülemiyor sanki
imcakir bebegimolacak ay bende bende, çok hap antibiyotik kullandım, normalde içmem alkol sigara kullandım, hoplamalı zıplmalo ağır spora başladım 😅 gerçekten en beklemediğim ve hazır olmadığım bir ay
skulentizm bebegimolacak ben de sadece gecikme, halsizlik, uyku olmuştu. Başka belirti olmadı. Kendim anlamadım ama gören neden yorgun duruyorsun diyordu. Üç gün sonra yaptım testi.