Moz arkadaş burada defalarca post açtı bebeği olsun çok istiyor tahlil vermeden bu kadar net hamilesin demesek şimdi onun penceresinden bakarsan çok istiyor ve evet bizler de burada o belirtiler var hamilesin dersek aksi bir durum da çok üzülür kuzum sen direk kan ver bir ara sanki düzensiz oluyorum demiştin her ay bir olmaz bu ay üşütmüş olursun ağır kaldırırsin etkiler yorum yaptığın arkadaş da beni lütfen yanlış anlama hani çok istiyor Rabb’im hayırlı olanı nasip etsin inşallah 🤲🏻😘