Sinemtzr Irmakelizim06 ah ah bende kovayım eşimde kova oglum oglak olsun istedim, malesef kova olcak galba 39 haftaligim ne gelen var ne giden . :(
Irmakelizim06 Sinemtzr oğlaklar sessiz sakin sinsi oluyolar 😂 benmkininde doğası yok hiç herşeyi denedim artık pes ettim 🙄 bari haftaiçi doğsun kovaya razı oldum artık 😂
Irmakelizim06 Sinemtzr canım naptın doğurdunmu benim pazar oğlağın son günüydü pazartesi sabah 10.40ta doğdu kova oldu inatla 😂😂
Merve71 Aysunh Dün benden az bişe kan geldi doktora söyledim acilmayla alakali oldüğünü söyledi. Yine de takip ediyorum kızımı n hareketlerini sancilarimi
Rbyglc Minikdunyam bu gittiğim de acılım yoksa boşa suni cekemem sezeryan secerim bebegime yazık cünkü
Sofita Ahaha ben de kovayim valla kendim gibi istemezdim sahsen ben de 🤣 gerci benim ki de nisan basi koc olacak