Minikdunyam Rbyglc inanıyorum haftaya doğuracağım 😂 37+4 şuan doktorum istesende sezeryana yapmam dedi 38 i göreceğiz dedi
Merve71 Rbyglc 37+3 uz kızım. 3200gr nst de sanci çıktı dün hafif bi kanamam oldu bekliyorum bakalım ne zaman doğacak 😂😂
Rbyglc Merve71 ay bende sıcak küvete oturuyorum fakat bir parça gitti suda bakamadım nişan mıydı kararsız kaldım ama ağrım yok
Merve71 Aysunh ne kadar çıktı tam bilmiyorum doktora sonucu gösterdiğim de var ama haftaya kadar idare eder dedi 🙄
Merve71 Aysunh Dün benden az bişe kan geldi doktora söyledim acilmayla alakali oldüğünü söyledi. Yine de takip ediyorum kızımı n hareketlerini sancilarimi