Miniklerinannesiyim hastane çıkışları tamam 5 tane olabilir ama yanına 8 tane tulum ve aynı ay fazla olmuş ben ilk ay sadece 3 takım ve 3 tulum kullandım yetti bana zıbın evet 10 tane falan aldım ama ilk ay için o kadar fazla bişey almayın hemen büyüyor nasıl geçti anlamıyorsunuz bile yerinizde olsam ihtiyaç duydukça alırım ki ben ilk bebeğimde bile yeni doğanı fazla almadım büyük ayları çok aldım ama o bile fazlaydı ikinci bebeğimde aynı hatayı yapmadım ihtiyaç duydukça aldım çok daha iyi oldu şimdi 3. hamileyim aynı şeyi yapıcam ihtiyaç duydukça alıcam gerek yok yazık giydiremiyoruz bile 😂