Listede bence şok fazla ihtiyaç olmayan şey var
Ben eski bir e bebek çalışanıyım ve en yakın arkadaşım ebe deneyimlerimiz doğrultusunda yorum yapıyorum
Pudra kesinlikle kullanmamalısınız bunu çok net kesin bir dille söylüyorum asla önerilmiyor
Bebe yağı yine ilk tercih olmamalı onun yerine temiz içerikli bir losyon yada doğal yağ kullanabilirsiniz
Emzirme pompası biberon bunlar ihtiyaç dahilinde alınması gerek yoksa gereksiz bir masraf yapmış olursunuz
Biberon ve emzik Chicco yerine lansinoh yada Dr browns tercih edilebilir Chicco ve avent her ne kadar anne göğsüne benzer denilse bile meme reddi en çok yapan markalar
Emzik konusu bebeğin keyfine bağlı bir durum
Aventin ucuna benzer uygun bi muadil denenip sonrasında tutarsa avent alınabilir
Kıyafet olarak çok fazla yazmışsınız 4 tane hastane çıkışı ve her ay grubundan 0.3 - 3.6 gibi 10 adet kıyafet ve 10 ar adet zıbın gayet yeterli olucaktır
Islak mendil yerine saf su ve pamuk kullanılır sonrasında kurulama yapılrsa pişik riski minimuma iner ıslak mendil bir kaç paket acil durum için olması iş görür ve ıslak mendil kutusu hiç olmasa bile olur çünkü normal ıslak mendilleri ambalajı nemli ve hijyenik kalmasını sağlıyor o plastikler ne kadar sağlıklı bilinmez
Şuan aklıma gelen bunlar sorularınız oludsa yine yardımcı olurum