Gamzzkan 4147 ben idrar yolu enfeksiyonu için kullandım çok ağrım oluyordu. Fitil + antibiyotik + parol plus kullandım geçti şükür. Geçen günde işte hafif bi kırgınlık vardi üstümde grip olacak gibiydim havalar malum, içtim iyi geldi
Ayguness 4147 annem dişim ağrısa ağrı kesici içerdim sana hamileyken bilmiyordum 4 ay doğum kontrol hapı içtim diyor üzülmeyin hepimiz iyiyiz 🤣
Eslem2112 4147 korkulacak bişey yok canım bişey olmaz benim de hamile olduğumu bilmiyordum ve dolorex içtim bı defa da deil iki ucu de vardır çok şükür bı sıkıntı olmadı ve dolorex düşük yaptirabilen bı hapmis o zaman doktorum demisti
_canevlat__ 4147 canım dişim çok ağrıyordu eczacıma sordun dayanamiyorsan bir tane iç dedi içeriğinde ekstra olarak kafein var içtim iki kere çok şükür bir sıkıntı olmadı 31haftaliktim
KurabiyeninAnnesi123 4147 geçti canm bebek kalsiyumu bizden aldigi icin dişe vuruyor ağrilari süt tüketiyorm geçiyor dogurana kdr süte devam😄
SeverBurcu 4147 hiiiiç birşey olmaz hemde hiç çünkü normal parol 500 lük senin içtiğinde 250 benim migrenim var var parol serum taktırıyorum korkma yani
Buskyksl 4147 parol plus ı bana hastanede serum olarak damardan vermişlerdi baş ağrım geçsin diye sormuştum bu ne diye parol plus demişlerdi oradan aklımda kaldı