SancarMom
Benim de çok şişmelerim var en ufacık bir şey yediğimde bile çok rahatsız oluyorum zaten ayaklarım söylemek bile istemiyorum ama kendimi biliyorum ki salarsam daha kötüye gideceğim o yüzden olabildiğince aktif olmaya çalışıyorum 😁😁 ama gözümde her şey o kadar çok büyüyor ki tam bir de mevsim geçişlerine denk geliyoruz çocuğun kıyafetleri ayrı kendi kıyafetlerimiz ayrı kısa kolluları kaldır uzun kolluları yıka ütüle nasıl yapacağım işin içinden nasıl çıkacağım hiç bilmiyorum 🥹