Tugbagol Sağlıkla gelsin yaa bebiş 🫶🏻 Ben yenidoğan tulumları normal aldım çok kalın almadım alt üst takımları vs çok kalın kat kat giydirmeyi sevmiyorum mesela tüylü kalın bir tulum aldım tulum veya alt üst takımların üzerine onu giydirip çıkaracağım kat kat ben bunalırım bebişimde alışsın 🫶🏻 Sizde bence çok kalın yünlü şeyler almayın yenidoğan ve 1-3 aylık orta kalınlıkta tulumlar takımlar yeterlidir bence