Merhaba banada işlem başlandı suan 4. Gündeyim igne ve hap kullanıyorum 1 gün sonra doktor randevum var eşimden sperm tahlili alacaklar doktor beni muayene edecek yumurta toplamayı şimdimi yapacak acaba herek görülürse uzatavakmınilaç tedavisini ya süreç nasıl ilerlicek kafam karışık