Ben şubat ayında tedaviye başladım haziran ayında transferim oldu benim sürecim biraz uzundu ama güzel sonuç aldım çok şükür 16 haftalık hamileyim allahim isteyen herkese nasip etsin inşallah zor ama bi o kadar da heyecanlı bi süreç tedavi sürecinde en önemli şey inanmak bence, sizi strese sokacak herseyden uzak durmanızı ve beslenmenize dikkat etmenizi önerebilirim hakkınızda hayırlısı olsun inşallah