Cansutkbs canım bence git çünkü erken doğum sinyali bu nst de düzenli çıkarsa ciğer Gelistirici vurulur benimde 32 hafta ve haftada 2 kere nst gidiyorum kasilmam senin dediğin gbi ve doktor servikste kisalmis ciğer gelistirici yapalım dedi saolsun. Korkma çok şükür 33 güzel ama erkenden önlem almış olmakta güzel idrarını tutma ve bol su iç öyle de rahatliyorsun