Salihanurrr likapaa53 benim 23 gösteriyor programda . Temmuzda 2 aylık bebeğimi düşürdüm. Korunmadım sonrasında da hiç 2 adet gördüm bu ay ümidim var bide bu ay sonu evlilik yıldönümümüz eşime böyle bi süpriz yapmak çok isterim bakalım nasip kısmet Allah bilir
betlulk05 likapaa53 yumurtlama dönemimde ilk kez kasık ağrısı ve akıntı oldu onun dışında normalim şimdi erken gebelik testi yapsam çıkmaz değil mi
likapaa53 Salihanurrr benimde kızımda hem evlilik yıldönümümüz hemde eşimin doğum gününe denk gelmişti çok iyiydi şimdi bu ay öğrenirsemde benim doğum günüme denk geliyor hediye olur bana🥹💖 Güzel haberlerimiz paylaşırız burada inşallah🤲🏻
likapaa53 [silindi] sanırım regle yakın ovulasyonlarda çift çizgi hamilelik gibi düşünülüyor benimde bat 27 yarın sabah ilk idrarla erken genelik testi yapıcam🥰