yeni_anne2 Kızlarr alaturka tuvalette kocaman göbeklle nasıl olurr dıye dusunuyorum gobegim büyünce eğilip kalkmak zor olurr muu dıye düşündüm bian
Aylaa123 yeni_anne2 valla ben asla klozete oturamıyorum alaturkayı kullanıyorum zorluk çekmiyorum ama benimki alışkanlık hep alaturka kullanırım alışık değilseniz zorlanabilirsiniz
Hayelllerhayatttlar yeni_anne2 memlekete gidince musluğa tutunuyordum Allahtan musluk vardı korkuyordum ama tüm kuvvetimi verdiğim için ya koparsa kocaman göbüşle ya düşsem diye 😂😂
yeni_anne2 Yeniyeniden taşındım evdee klozet yoktu yapacak yerde yoktu alan olarak suan düşünmeye başladım acaba zor olurr muu dıyee aklıma geldii 😆😆
yeni_anne2 Aylaa123 yok ikisinde de kulanan biriyim ama gobekle nasıl olurr dıye egilıp kalkmak zor olurr muu diye dusundum bı an
Fatma-Zehra-gunes- yeni_anne2 tam tersi inanın normal doğum isteyene iyi bile diyebilirim düşük riski problem yoksa bana klozet hiç hijyenik gelmiyor yani sıfır da takılsa sadece ben kullansam yine de içime sinmiyor valla
yeni_anne2 Hayelllerhayatttlar ayyy yorumunza beni gülümsetti gerçektenn benim de musluk varr bakalımm Umarim cok zorlanmam 😆😆
Htccndn 34+2 haftalık hamileyim bizim evdekide alaturka şuanlık zorlanmıyorum ama sonrası nasıl olur bilmiyorum 😂
Kubra6694 yeni_anne2 bende alaturka kullanıyorum genelde ama artık 32 oldum ve göbek büyüdükçe klozete giriyorum.
Badehandekuzey yeni_anne2 doğumdan sonra zor olacaktır. Özellikle sezeryanda eğilmek zulüm 3.gebeliğim tecrübe ile söylüyorum