Ciceklerrrr 1 kimyasal, 1 düşüğüm var. Devlette 3 kayıpla yapıldığını duydum. 2 kimyasal, 1 düşüğüm var dedim herhangi bir belge falan istemediler. Eşimle birlikte gittik hem eşe hem kendine randevu alman gerekiyormuş. Biraz sorular sordular ailede pıhtılaşma sorunu, çok düşüğü olan, kalp krizi geçiren vs var mı diye. Sonra ikimizden da kan aldılar benden 2 tüp eşimden tek tüp. Geçen hafta yaptırdım, 3 ay bulur dediler sonuçların çıkmasına