192535 korkmayın bazı insanlar çok abartıyor ya 13 normal tansiyonda bende geçen hafta gittim 15 i gördüm ama aşırı griptim idrarda protein yok karaciğer enzimleri normal çıktı doktor 1 hafta ölç tansiyonu dedi hep 12 13 çıktı gittigiim doktor da alanında en iyisi gayet normal dedi ilaç bile vermedi o gebelik zehirlenmesi bambaşka olay zaten davul gibii şişer heryerin kusarsin kan değerlerin tavan yapar hemen alinirsin ameliyata kendin evde ölç bir hafta 14.9 u geçerse doktoruna muhakkak söyle ama 13 normal yani korkma