Kızlar ya hiç böyle olacağını tahmin etmemiştim ben 39. Haftaya kadar bekler bebek diye düşünüyordum. İki hafta önceye kadar gelişimi gayet iyiydi önde gidiyordu hatta. Ama geçen perşembeden beri tansiyonum yükselmeye başladı. Şuan 36+3 ama bebeğin gelişim 35+4 te kalmış. Doktor yine baktı tansiyon 135-90 alfamete başlattı ama haftaya pazartesi alırız bebeği dedi. Gebelik zehirlenmesinden şüphelendi galiba. 24 saat idrar takibi istedi protein kaçağı var mı diye bakacaklar galiba. Pazartesi 37+3. Olcak bebek de ufak, bir sorun olur mu acaba çok korkuyorum:( kendimi hiç hazırlamadım bu duruma. Ama senin sağlığın için almamız gerekiyor tansiyon düşmezse dedi. Acaba küveze girer mi doğduğunda? Bu şekilde doğum yapan oldu mu acaba aramızda? Tansiyon düşmez de yükselirse yatış vercez dediler.