celileturk 37 oldum bende sabah kontrolüm var oğluşumu görücem heyecanlıyım ama yatakta dönmek sırt ağrıları biraz biraz zorlamaya başladım son ay en zoruymuş ishalim bu arada bunun bir belirti olduğunu biliyorum ama ben hamileliğimde hiç kabızlık yaşamadım acaba mı diyorum 🙄 bu arada hurma yemeye başladım her gün ve süt olması için rezene içiyorum