Berfinkorkutt elifmerale mine hocayı bilemiyorum ama ben irade hoca da doğum yaptım çok güzel bir şekilde tamamladık doğum sürecimi
surprizbebe elifmerale ben de İrade hanıma gidiyorum. Cana yakın tatlı biri. Ama çok yoğun gerçekten. Dün randevum vardı 9 da. Sorularımı not etmiştim hiç soramadım. Bi parça alınacaktı randevudan çıktım o sezaryene koştu. Doğurttu geri geldi benim operasyonu halletti hemen polikliniğe koştu. Bebişim baktı foto bile alamadım. Hatta yüzünü bile göremedim bu randevuda😕
Narincicek elifmerale Hamileliğimin başında Mine Hanıma gitmiştim. Daha sonra İrade Hanımla devam etmeye karar verdim. Şuan çok memnunum☺️
ayse5487 Berfinkorkutt irade hocayla görüşemeye gideceğim perşembe günü memnun kaldınız mı? Çok yoğun diyorlar ilgisi nasıl ?
Dmerrt Bende orda doğum yaptım dr meltem antalyalıydı direk sezeryana aldı normal doğuma engel olmamasına rağmen normal doğumu istememe rağmen denemedi bile ağrılarım hiç geçmiyor hakkım helal değil benim için pişmanlık orası
Berfinkorkutt ayse5487 mükemmel ötesi bir doktor desem yeridir evet çok yoğun ama her bir gebesiyle çok iyi ilgileniyor ben doğum yapalı 3.5 ay oldu bir de 9 aylık gebelik sürecim vardı ne zaman ararsam açtı mesaj atarsam cevap verdi asla pişman olmazsınız
Cloudtg Mine hocanın hastasıyım 😇 ve aşırı memnun kaldım kendisinden bir çok doktor değiştirdim tek memnun kaldığım anlaşabildiğim doktor diyebilirim anlayışı samimiyeti bana iyi geldi
ayse5487 surprizbebe ayyy gerçekten mi yaa karar kılmıştım irade hocada böyle olduğunu bilmiyordum :/
Aysnaysn Bende Mine hocanın hastasıyım. 24 haftalık hamileyim ve en başından beri ona gidiyorum. Ben çok memnunum şu ana kadar bi sorun yaşamadım
elifmerale Narincicek bende irade hocadan paket aldım daha bi kere gittim ama güleryüzlüydü siz kaçıncı haftadasınız
Gkdkssjsjs Bende Sabina hocadayım doğum paketiyle 31. Haftadayız gayet memnunum güler yüzlü hoş sohbetli
elifmerale Narincicek tahlillerim vardı gelmene gerek yok 1 hafta sonra mesaj at ya da ara demişti irade hoca 2 gündür hem arıyorum hem yazıyorum cevap vermiyor ya
Narincicek elifmerale Benimde aynı şekilde tahlil için aramam gerekiyordu ama hiç sıkıntı yaşamadım. Aksine gayette ilgili ve itina ile ilgilendi. Sorduğum sorulara ayrıntılı bilgi verdi.
Narincicek elifmerale Elif Hanım nacizane tavsiyem hastahane üzerinden aramayı deneyebilirsiniz. Aradığınızda telesekreter sizi direk odasına bağlıyor. O an hastası olsada asistanı açıyor. Sizinle ilgileniyor. Sonra hoca müsait olunca yönlendiririyor.