metemom_ bende direnmiştim kullanmamak için aguline şuruptan çare bulduk az biraz,bir de acı peryavşan otu çocuğumun uykularını ve sancılarını azaltan en etkili şey oldu sağlıkçıyım biliyorum kullanılmamamalı ama annemin kardeşime kullanıpta yavrunun gazdan kurtulmasına şahit olduğum için tüm ısrarlara rağmen 30 günlükken falan vermiştim ½ çay kaşığı kadar aşırı sancısı olduğunda ve inanılmaz rahat gaz çıkarıyordu siz dr nize danışın