metemom_ bizim de gaz sorunumuz vardı sürekli ağrısı olur ağlardı doktorumuz BiGaia damla önerdi onu aldık kullandığımdan beri çok rahat gazını çıkarıyor bazen bu kadar gaz nasıl olabiliyor bi bebekte diyorum bu sabah ta üç kere altını açtım rahat rahat kakasını da yapıyor fiyatı diğerlerine pahalı ama etkili bi damla