Baby_B Minicikbal 13+2deyiz.Bulantim azaldi prilami birakabildim.Çok sükür 2.trimestera yaklasinca kusmam durdu cok sukuur❤️❤️Martta kavusuyoruz insallah
mcansu Minicikbal 13+2 haftalık oldu bile 🩷 bir sonraki kontrole inşallah cinsiyeti öğrenicez 🌸 Kusmalar durdu ama bulantılar devam ediyor keyifle yemek yemeyi oldu baya 😅😬 ara ara kasılmalar oluyor. Karnım büyümeye başladı iyiden iyiye yatarken eski rahatlık gitti 😅
cansureis Minicikbal Bulantım hiç olmadı 11 haftalığız😍🥰 Dün gece ateşlendim boğazımda ağrıyor malesef bu yüzden biraz kötüyüm halsizim
rumikaa Minicikbal bulantılarım kalmadı yani sabaha uyanınca oluyor ama yatağın içinde 1 2 saat bekleyince geçiyor
Larraa Mart annesi olacağım inşallah. Bugün tam 14 haftalık olduk. İyi gidiyor. Bulantıları baya baya geride bıraktım sayılır. Ufak tefek gel gitler dışında bir sorun kalmadı. Cinsiyeti henüz öğrenmedim. Haftaya gideceğim inşallah öğrenirim 🥰 Siz de durumlar nasıl kaç haftalıksınız?🌸
Minicikbal Larraa 11+4 mide bulantılarım kusmalarım çok şükür Olmuyor desem yeridir. Onun dışında iyi gidiyor göbekte batma gibi bir şeyler hissediyorum ara ara normal mi bilmiyorum aslında bu haftalarda doktora sordum Kum döküyor olabilirsiniz dedi ama
Minicikbal mcansu Ay öyle mi gerçekten benim de 1-2 haftaya karnım büyür mü 🙈 Ben beşinci ayda falan büyüyor zannediyorum
Bebekmert 10 haftalık olduk şiddetli bulantı kusma ve bel ağrısıyla yola devam ediyoruz . Kilo alacağıma zayıfladım . Ha birde geçmeyen baş ağrısı var tabi 🥴
mcansu Minicikbal kişiden kişiye değişiyor benim 10 haftalık başladı büyümeye şu an 5 aylık gibi çünkü hem iç karnım hiç yok hem ikinci hamileliğim. Oğlumda da erken çıktı çabuk büyüdü. Kiminin de doğuma yakın zamanda bile belli belirsiz karna oluyor o hiç belli olmuyor ama bence çıkmaması daha bile iyi rahat hareket etmek eğilip kalkma falan açısından 😅
Dilanaa12 Minicikbal 14+ 3 bizde, çok şükür bu zamana kadar kusma mide bulantısı hiç olmadı unutuyorum hatta bazen hamile olduğumu, haftaya cinsiyet öğreneceğim bende çok heyecanlıyım, öğrenen var mı cinsiyeti ❤️
fatmagulctinel Bende 11+0 ım çok aşırı kusmam ve bulantım oluyordu hatta tüm yemeklerden tiksindim mercimek çorbası domates salatalık ile besleniyordum ama bu gün biraz iyiyim benimde karnımda batmalar oldu bu gün anlamadım
Fbebek-0965 Biz de 14+2 deyiz mide yanması yaşıyorum birazda kasılmalarım oluyor sanki her an adet olacakmışım gibi bir ağrı var
Eylulkrts Minicikbal Sizin göbeğiniz çıktı mı yani bir değişiklik var mı ben de 13+6yım hiçbir değişiklik yok en son bir hafta önce doktora gittim 12+6 iken doktor 11 + 1 dedi geri kalmış galiba endişeleniyorum ya ?
Minicikbal Eylulkrts valla çok minicik bişey var gibi ama psikolojik de olabilir 😂 endişelenmeyin düzenli de dengeli sağlıklı beslenmeye çalışın 😍🧡
Larraa Eylulkrts Hafif bir göbek var dar bir şey giyince kendini belli ediyor. Ama tam olarak hamile göbeği gibi de değil. Çok yemişimde karnım şişmiş gibi ☺️
Beybyi 12+5 olduk mide bulantısı hafifledi biraz prilam kullanıyorum ondan dolayı olabilir yarın kontrolüm var keşke cinsiyeti söylese o zaman 😅
Eylulkrts Minicikbal Bende de çok az minicik bir şey var doktor öyle söyleyince içime kuşku düştü daha önce bir düşük yaptım çok endişeleniyorum o yüzden. Heppimiz de sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏🥰