Mavi54- Bende geçtiğimiz hafta çekildim özelde çekildim ben anestezili çekildim uyandıktan sonra biraz ağrılarım oldu okadar
Zeyomeroglu Mavi54- bende aldım randevuyu haftaya insallah benimde hafif geçer anestezili yaptırcam ağrılarınız adet ağrısı gibi miydi cekimden sonraki
gmzgtnk Zeyomeroglu bende yeni çektirdim anestezili. Aşırı korkarak gittim hatta acaba kapıdan dönsemmi diye düşündüm canım aşırı tatlıdır. Şimdi olsa hergün gidebilirim diyorum anestezi cok güzelmiş 🤣
ysmlvt Regli Bitiminde çekildim. Beş saniye anlık bir ağrı vardı biraz şiddetlidi. Hatta ben de anestezili mi olsam diye düşünmüştüm ama hiç gerek yokmuş😊
Buseemm Betulceeblog yanlis hatirlamiyorsam ya adetin üçüncü günü gel demisti yada adet bittikten 3 gün sonra gel demisti
Betulceeblog Aysenur22- Benim son güne denk geliyor normalde biter de şansıma lekelenme vs olur falan diye endişelendim
Aysenur22- Betulceeblog enfeksiyon kaparsin bide ozamn olmuyor çünkü daha yumurta yenilenmiş olmuyor o yüzden bittiği gel derler gecikirsn yumurtalama günlerinden dolayı bittig gibi gelmeni isityorlar
Betulceeblog Aysenur22- Sonuçta adet olmuş oluyorum nasıl yumurta yenilenmiyor kii anlamadım ondan sebep mi bitince çekiyorlar
Aysenur22- Zeyomeroglu benim ki açık çıktı da sizlerde oldu mu bilmiyorum pazartesi çektim. Kanamam var hala bide şiddetli baş ağrısı ha bide içten etim çürük gibi nereye dokunsam aciyor