Zeyomeroglu bir seneyi geçti pek hatırlamıyorum açıkçası. Ama kanamam bitmişti yani. Benim adetim de çok sancılı olurdu, rahim filminden sonra geçti. Sol tüpümde tıkanıklık vardı rahim filmi sırasında açıldı. Adet sancısının hafif haliydi ya abartılı bi ağrı değildi. Ben doktorumdan memnun değildim sadece biraz panik olmuştum