Gmom Mrvtrk benimde ilk doğumum. Aşırı heyecanlı ve duygusalım. Umarım sağlıkla kucağımıza alırız 🥹🙏🏻
Merve_bozkurtt Ceylan_Akd evet 34 . Haftada gittim gün verildi 30 Eylüle 37+1 haftalıkken sezeryan olucaz
Gzm34 Ceylan_Akd eğer değişmezse 23 eylülde 37+3 te sezaryen olacağım ama benimki zorunlu bir durum, gebelik zehirlenmesi yüksek tansiyondan dolayı mecbur kaldık. Yine sezaryen olurdum ama en azından 38-39 u beklerdim durum müsait olsaydı.
fLzz3 Ceylan_Akd hafta ve günümüz aynı sizinle sezeryanı siz mi seçtiniz yoksa doktorunuzun önerisi mi ?
Ecemmm07 Ceylan_Akd 37+2 yim Çarşamba günü bakacak bi sorun cıkmsa perşmebe olucam normal istiyor dum ama bebgim zayıf fazla beklemeye gerek yok diyor doktor 8 yıl sonra geldigi iç cok kalmasıda iyi degil diyo
Gmom Zeliha-16 korkmayın neden korkuyorsunuz bütün acılar geçer her şey biter aylardır karnımızın her bir yerinde hissettiğimiz bebişlerimizi göreceğiz inşallah 💙