Ben de hamileliğimin başından beri kullanıyorum bir kere göbeğimden yaptırdım acısından ağlıcaktım nerdeyse bi daha yaptırmadım şuan bacaklarımdan yapıyorum acısına alıştım eskisi kadar strese girmiyorum ve acımıyoda biraz morarıp geçiyo ama göbeğimden bi daha yapmam