Arkadaşlar 4. Haftamdan beri oksapar vuruyorum. 23 haftayı geçtik. Ama şöyle bir sorunum var baştan beri hep göbeğimden yapıyoruz ve her seferinde kitle olarak kalıyor zamanla geçiyor. Doktorlara sorduğumda hep normal olduğunu söylüyorlar ama iğnenin acısını geçtim o kitleler çok acıyor günlerceee. Benim gibi olan var mı normal mi yani gerçekten