Zehranisa25 benim doktorumda baktı ama bende de sancı ve açılma olmamıştı normale direktifi için bekledik ama riske atiyorsun diskisini yer dedi ben sezaryana almak için konuşuyor gibi yanlış anlaşılmak istemem dedi sonuç haklı çıktı doğduktan sonra midesi yıkandı küçücük bebeğimin ne diyim siz daha iyi bilirsiniz