Davci Kkardelenn1 gittim evet🤭 imkan oldukça ilçe hastanelerine gitmek istemiyorum açıkçası zaten garip garip doktorlar var
Kkardelenn1 Davci maalesef öyle benim zaten riskli olduğundan ilçe bakmıyor merkeze yönlendiriyor sağlık konusunda çok yetersiz bir şehir ne yazikki 😌
Davci Kkardelenn1 evet maalesef üniversite hastanesinde bile bir sürü eksik var detaylı ultrason ikili tarama vs. yapmiyorlar haberiniz olsun 😕
Kkardelenn1 Davci detaylı yapılmadığını biliyordum fakat tarama yapılmaması da kötü olmuş birde ücretli muayeneye gidiyoruz
Esraern03 Kkardelenn1 ben çaycumadayım Nur mehveş hanıma gıdıyorum çok tatlı bir kadın ilgilenıyorda ama bıraz yogun isa beye kımse gıtmek istemıyor mehveş hanım geldıgınden beri
Kkardelenn1 Esraern03 😃😃 evet öyleymıs ama ben öyle bir durumla karşılaşmadım bir defa gittim zaten sonrasında rüşvetçi vs dediler beğenmedıgım için de devam etmedım