Eczrums yani her doktor sezeryan sonrası vajinal doğum yapmıyor doktorunu bulmak lazım . Benim aynı yerden kestiler . Ama ikinci sezeryanım ilke göre çok daha iyi geçti 🙏🏼 ben doğum yapalı daha azıcık oldu ama şükür 🙏🏼 hatta yanımda kimse yok üstelik 2.5 yaşında bir kızım daha var bide bu dikişim hiç belli değil gerçi ilki de estetikti ama o çok yanıyordu bunda dikiş yanması olmadı