Nurak hiç amniyosentez yaptırıp bebeğini kaybeden duymadım. İllaki vardır ama doktorumun söylediği dışarda gezerken hamile bir kadının başına gelebilecek kaza oranı neyse amniyosentez sonucu düşük olasılığı da o demişti. Yani öyle eskisi gibi düşükler olmuyor. Kırk tane doktor gezdim hiç sizin gibi düşünce yapısına sahip doktorla karşılaşmadım. Size denk gelmiş itikatli bir perinatolog demekki… Sizin şu düşünce yapınız yanlış bana göre; sadece bebeğini aldırma düşüncesi olanlar amniyosentez yaptırmaz. Bana göre bilinçli tüm ebeveynler nasıl bir çocukları olacağını önceden bilip ona göre eğitimi için araştırma yapmak ister, hastalıkları ile ilgili bilgi sahibi olur vs. Yani ben tevekkül ettim bebeği aldırmadım, bilime de karşıyım gibi konuşmalar bana yanlış geliyor kusura bakmayın. Sizin gibi düşünen pek kimseyi görmedim o yüzden bırakın insanlar neyle karşılaşacaklarını öğrensinler, bilime karşı yanlış bilgi vermeyelim.