Nurak emekli kadın doğum doktoru var tanıdığımız suan 85 yaşında o bana kızıyor kızım her ay doktora gitme ne kadar da zararlı değil deselerde o verdikleri şeyde radyasyon var o testleride yaptırma bebek 4 buçuk aylık olana kadar birsey belli olmaz dedi bana çok kızdı düşünüyorum araştırıyorum gerçekten doğru söylüyor ilk çocuğumda son ayında kan ilacını içmeyi bırak çünkü sarılık yapıyor dedi ve bende bıraktım gerçekten kızımda hiç sarılık olmadı sonra 40.haftaya kadar normal doğum bekle dedi özel bi durumun yoksa sende veya bebekte sakın öncesinde aldırma dedi çünkü bebek 40 haftaya kadar anne karnında durması gelişmesi gerekiyormuş şimdi doktorlar bekletmeden 38.haftada alıyorlar