Kardelen92 bütün hazırlıklarımız tamam, 27. haftadan beri kontrole gitmiyorum, bir sıkıntım da yok çok şükür. bu hafta gidecektim ama doktorum izinliymiş haftaya kaldı maalesef, kızımı çook özlediim 🥲 dediğiniz gibi günler geçmemeye başladı bir günü on gün gibi yaşıyorum 🥲🥲